Ung arbetslöshet - Kristdemokraterna

Ja, jag skulle önska att jag kunda säga att jag sparat det bästa till sist men tyvärr är så inte fallet. Eller så kanske är fallet för det här blir inget långt inlägg jämfört med mina tidigare. Jag hittar helt enkelt ingenting om ungdomsarbetslösheten på KD's hemsida. Via sökfunktionen får jag bara fram motioner från 05 och 03 och det känns ju knappast relevant då det var fem år sen och alliansen samtidigt tillträdit under den här tiden. Vad har ändrats? Vad vill man göra för att förhindra ungdomsarbetslösheten idag? Detta verkar helt enkelt inte vara frågor Kd lägger något krut på att besvara, något som kanske kan vara en bra idé om man vill vara ett framgånsrikt parti som ska kunna sköta ett samhälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0