Testet "vilket parti har bäst hemsida”

Jag gjorde det här testet för att jag tycker att det är viktigt att partierna tar sig ut till befolkningen och verkligen berättar vad de står för. Det är så mycket där sossarna och moderaterna bara står och berättar vad den andra gör fel, men jag skiter fullständigt i vad den andra gör fel, jag vill veta vad just det här partiet tycker om den här frågan. Det är dessutom viktigt att de gör sin information tillgänglig för alla. När man inte ens kan navigera sig på deras hemsida så har man ju ingen aning om varför man sak rösta på just det partiet förutom att de säger att man ska det. Jag är inte så mycket för parti politik. De brukar oftast bara säga att de står för en sak och sen bestämmer de sig för att göra en annan sak. Min åsikt skiljer sig dessutom ofta från majoritetens, i alla fall när man ser det ur Sveriges befolkning som majoriteten. Jag tycker dessutom att de ljuger och att de ofta glömmer viktiga saker. Det är klart att det är svårt att bestämma vad som är viktigast och att alla har olika åsikter om det men jag håller ändå med om vad det gör. Systemet blir fel när man har flera olika partier men det i slutändan resulterar i att ett parti har mest makt med ett visst stöd från andra partier. Så jag testade dem i hur de får ut sina åsikter. Det är det som är viktigast för dem.


Kommentarer
Postat av: liberakarl

God kväll

Du behövde pengar utlåning mellan individer att klara av ekonomiska svårigheter för att slutligen bryta dödläget som orsakar banker, med avslag på din ansökan filer av kredit? Jag är en säregen \ 's ekonomiska experter kunna göra ett lån till det belopp du behöver och med villkor som gör ditt liv enklare. Det är områden där jag kan hjälpa dig: Finansiella Home Loan investeringslån Skuldkonsolidering Line of Credit andra kredit inteckning Köp personliga lån Är du fast, förbjudna bank och du inte gynnar bankerna eller du bättre har ett projekt och behöver finansiering, dåliga krediter och behöver pengar för att betala räkningar, pengar att investera i affärer. Så om du behöver ett lån av pengar så tveka inte att kontakta mig för mer information om mina villkor mycket god. så jag lösa dina ekonomiska problem Jag erbjuder € 2000 till € 2,500,000. med en garanti för att studera bra. mail: [email protected]

2012-01-31 @ 02:02:27
URL: http://spnollsjuc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0