Testet "vilket parti har bäst hemsida”

Nu skulle det egentligen vara folkpartiets tur men de kräver att man ska ha en uppdaterad webbläsare vilket jag inte har. Så folkpartiet får helt enkelt stå ut med att bli dragna i smutsen för att de kräver att man ska vara modern och teknisk.

Nu: Kristdemokraterna

En stor fin bild på Göran Hägglund är det första man ser. En glad man som ser ut som apotekaren från desperate housewives. Alltså han som blir kär i Bree, dödar hennes första man Rex, och som hon sen ser långsamt dö av en överdos sömntabletter.

Jag tycker inte om den här sidan egentligen. Jag var inne och letade annan information men hittade ingenting. Oerhört irriterande när jag vill ha svar på en specifik fråga och allt jag hittar är övergripande information om vad kristdemokraterna står för. Jag bryr mig inte riktigt om vad de står för när jag inte kan få svar på min fråga. Allt de säger är att de är ett familjeparti där man sätter familjen först, det är allt. Ge mig mer information! Hur ska ni lösa arbetslösheten eller vad ska ni göra med förbi fart Stockholm? Helt klart den värsta sidan alltså… Den är fin estetiskt sett men jag hittar ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0